آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر

عشق بازی

عشوه گری برای شوهر بسیار پراهمیت است و اگر می خواهید شوهرتان را شیفته و مغلوب خود کنید باید رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر را بدانید آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر را در سایت بی استرسبخوانید.

 

آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر

عشوه گری برای شوهر قانون دارد و اگر می خواهید رموز عشوه گری برای شوهر را یاد بگیرید در این مقاله آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر برای شما خانم های عزیز آماده شده است و برای دلبری کردن از شوهر میتوانید در شبکه های مجازی عکس ها و متن های شیطنت آمیز برای او بفرستید. اگر می خواهید عشوه گری برای شوهر انجام دهید در صحبت کردن لحن آرام و کشدار داشته باشید و با ناز عشوه صحبت کنید، از جذابیت های ظاهری او تعریف کنید. جملات نیمه کاره منظوردار بگویید و با شوخی و طنازی او را مجذوب کنید.

 

رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر این است که دختر نوجوانی را که در درونتان وجود دارد و مدت‌ها است که به دلیل مسئولیت‌های فراوان مربوط به فرزندان و تحصیل آنها، کار و امور خانه‌داری یا پرداخت قسط‌های متعدد فراموش کرده‌اید، بیدار کنید. برای اینکه دل شوهرتان را ببرید گاهی بی هوا نیشگون بگیرید، در عموم یواشکی لوندی کنید. بر روی آینه دستشویی و حمام با ماتیک رد بوسه بگذارید. برای اینکه در نظر شوهرتان زنی جذاب و لوند باشید، گاهی با ظاهری متفاوت او را غافلگیر کنید با نگاه شیطنت آمیز دل شوهر را ببرید و عشوه گری و طنازی کنید، سپس با ناز محل را ترک کنید. او را لمس کنید و اجازه دهید او نیز شما را لمس کند. شما با کمی خلاقیت در نحوه صحبت کردن، رفتار کردن یا حتی طریقه پیام دادن به شوهر در شبکه های مجازی، میتوانید از او دلبری کنید و کاری کنید بیشتر عاشقتان شود در ادامه روشهای کاربردی و راز و رموز بردن دل شوهر با ناز و عشوه گری زنانه بیان میشود:

 

انتخاب لباس هایتان را به شوهرتان بسپارید

برای عشوه گری بیشتر صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید، از همسرتان بخواهید که لباس‌های آن روزتان را انتخاب کند. با ناز و عشوه از او بپرسید که: “امروز دوست داری چی بپوشم عزیزم؟” هر کدام از لباس‌هایتان را چند ثانیه با ناز و عشوه مقابل بدنتان نگه دارید و دلبرانه چرخی بزنید تا احساسات همسرتان را بیدار کنید. مطمئن باشید که او با این کار تا پایان روز به شما فکر خواهد کرد. متقابلاً لباس‌های شوهرتان را برایش انتخاب کنید. یکی از لباس هایش را انتخاب کنید و برای این کار دلیل بیاورید، مثلاً بگویید: “سرمه‌ای خیلی بهت میاد.”

 

بر روی آینه با ماتیک رد بوسه

تا به حال فکر کرده‌اید که اگر همسرتان اولین چیزی که صبح می‌بیند، رد لب‌هایتان روی آئینه حمام باشد، چه احساسی پیدا می‌کند؟ مطمئناً با دیدن این پیام دلبرانه و عشوه گری خواب از سرش می‌پرد و به سمتتان می‌آید تا با دزدیدن یک بوسه صبحش را با حال خوب شروع کند. برای عشوه گری برای شوهر رژ قرمزی به لبهایتان بزنید و بوسه‌ای اغوا کننده را روی آئینه بنشانید. برای بیشتر شدن تاثیر این پیام دلبرانه می‌توانید متن عاشقانه‌ای را نیز با رژ روی آینه بنویسید.

آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر | رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

یک حرکت موزون شیطنت آمیز و عشوه گرانه در برانگیختن علاقه و احساسات مردان جادو می‌کند. یک حرکت پنج ثانیه‌ای را تمرین کنید و وقتی شوهرتان اصلاً انتظارش را ندارد، آن را به نمایش بگذارید. وقتی دارد از تلویزیون مسابقه فوتبال تماشا می‌کند، مقابلش بایستید، حرکات موزون را با عشوه گری و طنازی انجام دهید و بعد صحنه را با ناز ترک کنید. این کار باعث می‌شود که هوش از سر شوهرتان بپرد و زبانش بند بیاید و قلب شوهرتان تسخیر شما می شود. همچنین جالب است بدانید یکی از مطمئنترین فنون دلبری و رموز عشوه گری برای مردان این است که بگذارید شوهرتان نوازش تان کند. به خودتان مطمئن باشید و با تشویق کردن شوهرتان به نوازش کردن احساسات او را تحریک کنید، هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما برای شروع رابطه جنسی پیشقدم شوید. این نوازش های عاشقانه و ناز کردن شما بهترین راه برای شروع یک رابطه پرشور و لذت بخش و استفاده درست از راز و رموز عشوه گری است.

 

با ظاهری متفاوت شوهرتان را غافلگیر کنید

یکی از راه‌های اثبات شده‌ی عشوه گری و طنازی برای شوهر که هیچ مردی نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند، تغییر ظاهر و جذابیت ظاهری است. احتمالاً تا به حال پیراهن‌های خاص تان را فقط در اتاق خواب می‌پوشیدید، یک بار این پیراهن‌های دلفریب را در طول روز، مثلاً وقتی در آشپزخانه دارید برای همسرتان چای درست می‌کنید، بپوشید تا اثر این فن دلبری و عشوه گری را با چشم خودتان ببینید.

 

با دلبری و طنازی شوهرتان را مجذوب کنید

ندانم‌کاری و بچگانه رفتار کردن اگر درست انجام شود، می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. واژه‌های خاص خودتان را بسازید و پیام‌های بامزه‌ای را برای شوهرتان بفرستید، برای مثال برایش بنویسید: “شوهر خوشتیپ کی بودی تو آخه؟” یا “یه پیغام مهم برای آقامون دارم … بوس بوس بوس!” دلبری و طنازی نهفته در این پیام‌ها است که جذابیت آنها را دوچندان می‌کند و دل شوهرتان را می‌برد. دریافت این پیام‌های طنازانه در میانه‌ی یک روز کاری شلوغ، لبخند را به لبان همسرتان می‌آورد.

 

تعریف و تمجید از تیپ و اندام شوهر

“چقدر خوش تیپ شدی شوهر گلم” و تعریف و تمجیدهایی مشابه این بسیار متداول است و حتی گاهی کسل کننده می‌شود. بنابراین با تمرکز کردن روی جذابیت‌های خاص اندام و تیپ همسرتان به این تعریف های عشوه گرانه رنگ و بویی عاشقانه بدهید تا تعریف و تمجیدتان به دل مردان بنشیند. برای مثال می‌توانید بگویید:

 

شونه‌های پهنت چقدر جذاب و مردونه است.
دستات خیلی جذابن.
فکت چقدر محکم و جذابه.
وقتی سرمو روی سینه‌ات میذارم، آروم میشم.

آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر | رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر

با نگاه عشوه گرانه دل شوهر را ببرید

منظورمان این نیست که به شوهرتان خیره شوید و او را با این نگاه خیره معذب کنید. برای دلبری و عشوه گری کردن از همسرتان کافی است که به چشمهایش نگاه کنید و با یک نگاه جذاب و عشوه گرانه سر به سرش بگذارید. باید با نگاهتان به او بگویید که “همین الان میخوام با تو باشم.” تاثیر این نگاه کردن های دلبرانه وقتی پیراهن زیبایی پوشیده‌اید و با لب یا موهایتان بازی می‌کنید، دو برابر می‌شود و این نوید را به شوهر دل‌خسته‌تان می‌دهد که اتفاقات خوبی در راه است.

 

با عشوه و ناز با شوهرتان صحبت کنید

نجوا کردن جذابیت خاصی برای مردان دارد. برای تحریک کردن همسرتان و اغواء کردن او کافی است که حرف شیطنت آمیزی را با صدایی نرم و مخملین آهسته در گوشش بگویید. این نجواهای عاشقانه و پر از ناز و عشوه زمینه را برای تجربه‌ی یک رابطه‌ی لذتبخش و پرشور آماده می‌کند.

 

جلوی بقیه یواشکی لوندی کنید

لام نیست که طنازی و عشوه گری را به چند حرکت پیش پا افتاده و به اتاق خواب محدود کنید. لب ها نقش مهمی را در بدن زنان بازی می‌کنند، در حضور دیگران از این سلاح جذاب برای جلب توجه شوهر استفاده کنید. هنگامی که در جمع هستید چشمک سریعی به شوهرتان بزنید و بعد لب هایتان را غنچه کنید. شوهرتان یا جواب چشمک تان را می‌دهد یا با شیطنت به این لوندی و عشوه گری زنانه لبخند می‌زند.

صحنه‌ای که در آن زن جذابی با شیطنت پایش را زیر میز به پای یک مرد می‌مالد، بارها و بارها در فیلم‌ها به کار برده شده است، چرا شما این ترفند را برای لوندی و دلبری کردن از شوهرتان به کار نبرید. روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی هم بیاندازید تا بتوانید از یک پا به عنوان تکیه‌گاه و اهرم استفاده کنید و با آن پای دیگر را بالا ببرید و به پای همسرتان برسانید. به محض این که پایتان به پای همسرتان برخورد کند، او وحشت‌زده از جا می‌پرد و بلافاصله به شما نگاه می‌کند. به او چشمک بزنید، سرتان را پایین بیاورید و با ناز و غمزه یواشکی لبخندی معصومانه به لب بیاورید.

آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر | رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر

جملات رمزی مناسب برای عشوه گری

برای مثال می‌خواهید به همسرتان بگویید که چقدر جذاب شده است؟ برای بیان این احساس جملات رمزی را انتخاب کنید، مثلاً بگویید: “قراره روغن موتور ماشینو عوض کنیم؟” چون هیچ کس به جز خودتان دو نفر متوجه منظورتان نمی‌شود، می‌توانید این جملات عاشقانه را برای عشوه گری بیشتر در حضور همه، حتی فرزندان و والدینتان بگویید.

 

نیشگون گرفتن بهترین فن برای عشوه گری زنانه

نیشگون گرفتن شوهرتان اگر بی‌هوا و شیطنت آمیز باشد یکی از فنون اثبات شده‌ی عشوه گری های زنانه است. هر از گاه وقتی وسط انجام کارهای روزمره به همسرتان برخورد می‌کنید، او را با شیطنت نیشگون بگیرید. برای مثال وقتی دارد با عجله سر کارش می‌رود، کمرش را نیشگون بگیرید و به محض این که با تعجب به طرفتان برگشت، با شیطنت به او چشمک بزنید. مطمئن باشید که این کار همسرتان را به نحو خوشایندی شگفت زده می‌کند.

 

جملات نیمه کاره برای طنازی کردن

طنازی کردن برای شوهر یکی از آسان‌ترین کارهای دنیا است که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که جملات را نیمه کاره بگذارید، یک ثانیه مکث کنید و آن را با یک چشمک پر از ناز و عشوه به پایان برسانید. این فن دلبری و عشوه گری شکست‌ناپذیر است و جملات زیر امتحان خودشان را پس داده‌اند:

 

داشتم فکر می‌کردم که ….
جوری که تو روی دستگاه اسکی فضایی کار می‌کنی، واقعاً ….
احساس می‌کنم که چقدر …
شونه‌های پهنت …
خیلی عرق کردم، چون ….

 

با نیمه‌کاره گذاشتن جملات و تمام کردن آنها با چشمک عملاً می‌توانید هر جمله‌ای را به یک جمله عشوه گرانه تبدیل کنید. روبروی آئینه بایستید و جذاب‌ترین چشمک و لبخندتان را تمرین کنید تا با استفاده از آنها بتوانید قلب شوهرتان را در دام ناز و عشوه زنانه خود تسخیر کنید.

آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر | رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر

عشوه گری و ناز با گرفتن سلفی های شیطنت آمیز

از خودتان سلفی بگیرید و آن را بدون مقدمه وسط روز برای شوهرتان بفرستید. کمی ناز کردن و عشوه ریختن وقتی که می‌خواهید از خودتان سلفی بگیرید، هیچ اشکالی ندارد، می‌توانید لب هایتان را غنچه کنید، با موهایتان بازی کنید یا چشمک بزنید. بعضی زوجین عاشق حتی دوست دارند که در شبکه‌های مجازی و در میان جمع هم با انتشار سلفی های عاشقانه در فیسبوک یا انستاگرام از هم عشوه گری کنند. آنها معمولاً کپشن های عاشقانه ای مانند “دلم برات تنگ شده” برای عکس شان می‌نویسند و همسرشان را هم تگ می‌کنند تا عشق شان را به همسرشان و به دنیا اثبات کنند.

 

فرستادن پیام عاشقانه و طنازانه برای همسر

فکر می‌کنید وقتی همسرتان می‌بیند که شما وسط روز پیامی برایش فرستاده‌اید، اولین فکری که به ذهنش می‌رسد، چیست؟ او احتمالاً فکر می‌کند که برایش پیام فرستاده‌اید تا موضوعی را به او یادآوری کنید یا از او بخواهید که کاری برایتان انجام دهد. در پیام هایتان عاشقانه از شوهرتان دلبری کنید و برایش عشوه بریزید، همان کاری که در دوران نامزدی و روزهای اول ازدواج انجام می‌دادید. حرف های شیطنت آمیز بزنید و به او بگویید که چقدر دلتنگش هستید و هر لحظه ای که از او دور هستید، برایتان به سختی می‌گذرد. گارد دفاعی همسرتان را با شیطنت های زنانه از بین ببرید و پیامی طنازانه و تحریک کننده برایش بفرستید. مطمئناً باشید که همسر عاشقتان از این عشوه گری عاشقانه استقبال خواهد کرد.

آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر | رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر

رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر

رموز عشوه گری و تسحیر قلب شوهرتان خیلی سخت نیست و هر زنی با کمی وقت گذاشتن می تواند رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر را یاد بگیرد. طنازی و دلبری کردن یکی از استعدادهای درونی و ذاتی هر دختر و زن است. بدون شک عشوه گری و طنازی زن برای شوهرش، مهارتی است که میتواند هر مردی را مجذوب و شیفته همسرش کند. چرا که بکارگیری شیطنت های زنانه برای همسر، باعث میشود رابطه از حالت خسته کننده و یکنواخت خارج شود و کشش مرد نسبت همسرش چندین برابر افزایش یابد. اما گاهی دیده میشود برخی از خانم های متاهل، خصوصا دخترهای تازه عروس، اظهار میکنند که به طور کلی رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر را نمی دانند و یا هیچ ایده ای برای دلبری و طنازی از شوهرشان ندارند. در ادامه با پورتال سماتک همراه باشید تا آموش تخصصی عشوه گری برای شوهر را یاد بگیرید.

 

مهمترین راز و رموز عشوه گری

ارتباط چشمی، بهترین و ساده‌ترین کاری است که می‌توانید برای جذب طرف مقابلتان انجام دهید و این مهمترین رموز عشوه گری برای مردان است. شما می‌توانید عمیقا به چشمان یک مرد نگاه کنید و همچنین لحظاتی نیز این ارتباط را بشکنید تا از پیچیده شدن بیش از حد اوضاع بکاهید. برای مثال، به او خیره نشوید، اما هر از گاهی به چشمانش نگاه کنید تا اینکه مچ شما را بگیرد و به محض آنکه او متوجه شد به چشمانش نگاه می‌کنید، چند ثانیه خیره شوید، لبخند بزنید و رو برگردانید. یا می‌توانید هنگام صحبت کردن به چشمانش نگاه کنید، چشمک بزنید یا یک ابرو را بالا بدهید؛ مثلا زمانی که در گروه حرفی می‌زنید که به شوهرتان مربوط می‌شود. همچنین شما دختران عزیز باید بدانید که به خاطر داشته باشید که کلید ایجاد تقاضا، عرضه‌ی کم است؛ بنابراین تعاملات خود را با هدف عشوه گری و طنازی محدود کنید. هر روز با او صحبت نکنید.

آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر | رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر

ملاقاتتان را به یک رویداد خاص تبدیل کنید و تنها چندبار در هفته این کار را انجام دهید. درنهایت نیز اگر حس می‌کنید که دلبری تان جواب داده و می‌خواهید او را بیشتر بشناسید، سعی کنید با او قرار ملاقات بگذارید. به گزارش سماتک زمانی که گپ و گفت دلبرانه و عشوه گری می‌کنید، مسائل بسیار شخصی را به میان نکشید. در مورد محیط پیرامون صحبت کنید، مسائل شخصی مثل دین، پول، روابط، تحصیلات و… را خارج از بحث نگاه دارید، مگر اینکه او از صحبت در مورد این مسائل رضایت داشته باشد. به طور کلی بهتر است از صحبت درباره موضوعات شخصی مانند دین اجتناب کنید و به جای آن از چیز‌هایی حرف بزنید که برای هیچ کدام از شما بیش از حد شخصی نیست.

 

به شوهرتان لبخند بزنید

احتمالا به صورت خودکار وقتی با شوهرتان حرف می‌زنید، لبخند دارید، اما می‌توانید از به نمایش گذاشتن دندان های سفیدتان حتی پیش از شروع مکالمه استفاده کنید. حتی می‌توانید زمانی‌که از کنار شوهرتان، در راهرو یا اتاقی عبور می‌کنید، لبخند بزنید. لازم نیست گوش تا گوش بخندید؛ تنها یک منحنی نامحسوس و زیبا، کار خودش را می‌کند.

 

با مرد مورد علاقه تان شروع به صحبت کنید

خودتان را معرفی کنید یا بگذارید همچون رازی باقی بمانید (اختیاری). اگر کسی را که دوست دارید و می‌خواهید در مقابلش عشوه گری کنید، اما از قبل او را نمی‌شناسید، معرفی کردن (یا حتی معرفی نکردن) می‌تواند ایجاد کننده‌ی فضای مناسبی برای شروع ارتباط شما باشد. از مقدمه چینی اجتناب کنید. تنها سلام و بلافاصله معرفی یا یک سوال ساده بسیار موثرتر است.

آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر | رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر

آموزش عشوه گری تلفنی برای مردان

عشوه گری در پایه ای‌ترین حالت، به این معناست که به طرز شیطنت گونه‌ای نشان دهید که به کسی علاقه‌مندید. اگر می‌خواهید مردی را به خود جذب کنید، باید بدانید که ممکن است کار سختی باشد، اما نباید بترسید. طبیعی است که وقتی در اطراف کسی که به او جذب شده اید هستید، کمی عصبی باشید، اما راه‌هایی برای آموزش نخصصی عشوه گری موفق و با اعتماد به نفس بودن وجود دارد. چه در حال صحبت رو در رو با این مرد باشید و چه در حال چت کردن، مهم است که میان آشکار کردن احساس خود و درگیر کردن فردی که دوستش دارید تعادل داشته باشید. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه طرف مقابل را به خود جذب کنید، در ادامه آموزش عشوه گری تلفنی بیان خواهد شد.

 

پشت تلفن عادی باشید

اجازه ندهید پشت تلفن دستپاچه شوید و مهارت های ارتباطی و گفتاریتان مختل شود. در عوض، آرام باشید و صحبت را از مباحث ساده و عادی شروع کنید. اگر بار اول است که با مردی چت می‌کنید، می‌توانید صحبت را با یک بهانه شروع کنید، مثلا سوالی بپرسید یا راهنمایی بگیرید. همچنین اطمینان حاصل کنید که در تماس اول شما را به جا آورد.

آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر | رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر

عشوه گری و طنازی تلفنی چگونه است

شما می‌توانید صحبت تلفنی تان را بدون این‌که بیش از حد در مسائل شخصی کنجکاوی کنید، جذاب نگاه دارید. برای مثال خوب است بپرسید که در وقت آزاد چه کاری دوست دارد انجام دهد، اما اینکه درباره روابط خانوادگی اش سوال کنید خیلی زود است. این کار را به شیوه‌ای جذاب و در قالب شوخی عشوه گرانه انجام دهید تا تماس تلفنی تان شبیه به یک مصاحبه نشود. مثلا بگویید: شوهر آنینده من! قرار است امشب تا صبح پای گوشی باشی یا برنامه بهتری داری؟ این یکی از بهترین و تخصصی ترین راههای عشوه گری تلفنی است. همچنین اگرچه بسیاری از دختران دوست دارند با مرد مورد علاقه و شوهر آینده شان صحبت کنید، اما بهتر است کمی مکالمات را محدود کنید و برای اگرچه می‌خواهید بیشتر و بیشتر با این فرد صحبت کنید، اما بهتر است کمی مکالمات را محدود کنید و نشانه گیری کنید.

 

بهتر است که اول شما خداحافظی کنید و بعد او، مکالمه را در جای خوبی تمام کنید تا او منتظر مکالمه‌ی بعدی باشد. مثلا بگویید «پس به زودی می‌بینمت». اگر با او چت می‌کنید به او بگویید که از صحبت با او خوشحال شدید. اما مراقب باشید که در منتظر گذاشتن او زیاده روی نکنید. او باید بداند که علاقه دارید با او صحبت کنید. طنازانه نشانه گیری کنید. بهتر است که اول شما خداحافظی کنید و بعد او، مکالمه را در جای خوبی تمام کنید تا او منتظر مکالمه‌ی بعدی باشد. مثلا بگویید «پس به زودی می‌بینمت». اگر با او چت می‌کنید به او بگویید که از صحبت با او خوشحال شدید. اما مراقب باشید که در منتظر گذاشتن او پشت تلفن زیاده روی نکنید ؛ عشق زندگی تان باید بداند که علاقه دارید با او صحبت کنید.

 

پشت تلفن از شوهر آینده تان تعریف کنید

بیشتر زنان راحت تر هستند که درمورد خودشان حرف بزنند، چون موضوعی است که به آن تسلط دارند. اما اگر می‌خواهید عشوه گری تلفنی کنید، به جای این کار صحبت را حول محور او بگردانید و از او تعریف کنید. نترسید و از این مرحله به سادگی عبور نکنید. تعریف کردن پشت تلفن به شوهرتان نشان می‌دهد که شما به او علاقه دارید و دوست دارید با او قرار بگذارید. اگر مدام صحبت را در سطح دوستانه و عادی نگاه دارید، ممکن است دفعه بعد خیلی دیر باشد. مثلا به او بگویید خوشحالید که می‌توانید با او حرف بزنید، یا بگویید که چقدر خوب است که با کسی به جذابیت او صحبت می‌کنید.

آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر | رموز عشوه گری و طنازی برای شوهر

اگر هیچ یک از راه‌های بالا برای عشوه گری تلفنی جواب نداد، سر اصل مطلب بروید و تعریفی واضح و برجسته نثارش کنید. مثلا بگویید: «حتما می‌دونی که چقدر زیبا/ خوشتیپ/ جذاب/ مرد مورد علاقه من برای صحبت کردن/ و … هستی.» یا بگویید «ببخشید که رک می‌گم، اما واقعا شخص جذاب و زیبایی هستی و من بسیار خوشحالم که با تو صحبت می‌کنم.»

همچنین از اینکه بیش از حد تعریف های رمانتیک کنید اجتناب کنید. اینکه احساستان برای مدتی در هاله‌ای از ابهام باشد می‌تواند بر جذابیت شما بیافزاید و کمی شما را رازآلود می‌کند. نکته اینجاست که این سوال را در ذهن او ایجاد نکنید که «آیا او اصلا مرا دوست دارد؟» بلکه باید سوال او این باشد که «او چقدر مرا دوست دارد؟».

 

فنون عشوه گری و دلبری کردن از شوهر را در بالا آموختید اگر می خواهید بهتری زن دنیا در ذهن شوهرتان باشید آموزش تصویری عشوه گری برای شوهر را یکبار دیگر با دقت بخوانید و همچنین رموز عشوه گری و طنازی را برای خودتان در جایی یادداشت کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *