آموزش رابطه جنسی دهانی برای زن

آموزش رابطه جنسی دهانی

در این بخش از مطالب مربوط به دانستنی های جنسی به بررسی موضوع آموزش رابطه جنسی دهانی برای زنان می پردازیم , زوجین برای آغاز رابطه جنسی زناشویی خود به انجام کار های مختلفی می پردازند تا سبب تحریک بیشتر و در نتیجه کسب لذت بیشتر و در نهایت رسیدن به اوج لذت جنسی شوند که در این میان برخی از زوجین برای لذت بیشتر به انجام رفتار هایی همچون رابطه جنسی دهانی نیز می پردازند که در ادامه یکی از این روابط یعنی رابطه جنسی دهانی مرد برای زن را مورد بررسی قرار میدهیم .

  

رابطه جنسی دهانی برای زن

برای برخی از زوجین یکی از مراحل رابطه جنسی زناشویی در رابطه جنسی دهانی خلاصه میشود و مرد رابطه جنسی دهانی برای زن را انجام میدهد و موجب تحریک بیشتر او میشود و این رفتار میتواند با رضایت هر دو زوج انجام شود یعنی زن هم همین کار را برای مرد انجام دهد که به ان به اصطلاح ساک زدن میگویند اما باید توجه داشت که رابطه جنسی دهانی همچون رابطه جنسی معقدی یکی از اقسام رفتار های پر خطر جنسی محسوب میشود پس باید در حین انجام چنین رفتار هایی در رابطه جنسی آنرا بصورت ایمن انجام داد .

رابطه دهانی برای زن یا Cunnilingus نوعی از رابطه جنسی دهانی است که در آن مرد با استفاده از دهان و زبان خود به مکیدن و لمس الت تناسلی زن می پردازد , معمولا مردان در جهت کسب لذت جنسی بیشتر و افزایش کیفیت ارگاسم از انجام چنین کاری ابایی ندارند و حتی بدون اینکه همسرشان از آنها بخواهد به انجام چنین کاری می پردازند و برای خود و همسر خود لذت را به ارمغان می آورند و جالب است بدانید که در روایات دینی مکیدن و لمس آلت تناسلی زن توسط مرد بلامانع است و اشکالی ندارد .

رابطه جنسی دهانی برای زن چگونه انجام میشود ؟

در این نوع رابطه مرد با استفاده از دهان و زبان و لب های خود به تحریک و مکیدن ناحیه کلیتوریس یا همان چوچوله می پردازد که ممکن است برخی از مردان نیز به مکیدن و لیسیدن مجرای تناسلی نیز بپردازند که بدلیل وجود ترشحات این ناحیه این کار توصیه نمیشود , در رابطه با مکان و محل دقیق چوچوله میتوانید به مطلب کلیتوریس و رابطه جنسی مراجعه کنید اما در اینجا به بررسی مختصری از این بخش می پردازیم . کلیتوریس در بالاترین حد آلت تناسلی و در جایی است که لب های کوچک در بالا به هم میرسند و در حدود ۲ سانتی متر پایین تر از این ناحیه مجرای ادراری و حدود ۲ الی ۳ سانتی متر پایین تر مجرای تناسلی وجود دارد . توجه داشته باشید که در این نوع رابطه علاوه بر لمس نقاط حساس بدن زنان باید تمرکز روی چوچوله یا کلیتوریس باشد .

تاثیر رابطه جنسی دهانی در رسیدن به ارگاسم

رابطه جنسی دهانی برای رساندن به ارگاسم در خانم هایی که از طریق کلیتوریس ارضا میشوند و به ارگاسم میرسند میتواند موثر باشد و در تحریک بیشتر خانم هایی که به دیر ارضایی مبتلا هستند موثر است پس بدون اختصاص دادن مدت زمان رابطه جنسی از واژن نیز میتوانید موجب ارضا کردن زنان شوید , همچنین این نوع رابطه برای مردانی که دچار بیماری های جنسی همچون زود انزالی هستند نیز میتواند موثر باشد زیرا این نوع رابطه موجب به تاخیر انداختن در انزال میشود .

نکاتی در رابطه با رابطه جنسی دهانی برای زن

قبل از انجام رابطه جنسی دهانی زن باید ناحیه تناسلی خود را با آب و صابون بشورد تا بیماری های مقاربتی همچون سوزاک و … در صورت وجود منتقل نشوند و بیماری های عفونی و میکروب ها از بین بروند . همچنین اگر عفونت از ناحیه تناسلی خارج شود یا  در ناحیه تناسلی زن وجود داشته باشد باید از کاندوم استفاده کرد چرا که امروزه کاندوم هایی وجود دارند که در درمان و جلوگیری از بروز عفونت نیز موثر هستند .

آموزش رابطه جنسی دهانی رابطه دهانی برای زن ساک زدن رابطه جنسی دهانی مرد برای زن رابطه جنسی دهانی برای زن آموزش رابطه جنسی دهانی برای زنان دانستنی های جنسی

ارسال دیدگاه