چگونه زنم را تحریک بکنم

چگونه زنم را بکنم

چگونه همسرم را تحریک بکنم ؟ آموزش تحریک زن در رابطه جنسی

چگونه زنم را بکنم

1-هنگامی که همسرتان از شما عمل زناشویی را طلب می‌کند او را منتظر نگذارید .

2-به گونه ای رفتار کنید ، که همیشه در اختیار شوهر خویش باشید و او را از آنچه که در شریعت مجاز است ، منع نکنید .

3-هر زنی حق دارد بداند چگونه می تواند از رابطه جنسی لذت ببرد ، بنابراین سعی کنید متوجه شوید که در چه موقعیت هایی از رابطه با همسرتان لذت بیشتری می برید؛ گرمی ، وقت مناسب ، شادمانی ، چه مکانی و چگونگی رابطه و … ، برای خود حق قائل باشید که شما هم اجازه دارید از همسرتان لذت ببرید ؛ زیرا شما هم شایسته آن هستید که وقتی برایتان صرف شود و با لذت جنسی آرامش یابید .

4- به گزارش سماتک رابطه ای دوستانه بلکه عاشقانه با همسرتان داشته باشید ، اگر چنین رابطه ای نباشد از رابطه جنسی بهره لازم را نخواهید برد .

5-به ویژگی های فردی ، ظاهری ، آرایش ، تنوع لباس ، راه های دلربایی از همسر و حتی توجه به تناسب اندام ، بهداشت و… می تواند شما را جذاب‌تر نشان دهد ؛ زیرا جذابیت ظاهر ، نرمی رفتار و پاکیزگی در جنبه های مختلف در کشش جنسی همسرتان بسیار مهم و تعیین کننده است.

6-می توانید گفته خود را با لبخند محبت آمیز بر لب همراه کنید و با پرهیز از شرم زدگی بی مورد همراه با ظرافتی پنهانی در رفتار و حرکات ، یا با سخنان نرم و مکرر و ارادی جمله های پر کشش بر جان و روان همسرتان تاثیر بگذارید .

7-مناسب است هنگامی به فعالیت جنسی بپردازید که تحریک پذیری بیشتری وجود دارد ، اگر در روز های بخصوصی از دوره ماهانه میل جنسی تشدید می شود ، در همان روز ها همسر خود را به هم خوابی دعوت کنید و همواره پیش از آن استراحت کافی کرده باشید.

تحریک زن در رابطه زناشویی چگونه باید باشد؟

زنان چگونه راضی به رابطه جنسی می شوند

چگونه با همسر خود عشق بازی کنیم؟

چگونه با همسرم لذت را تجربه کنم؟

چگونه رابطه جنسی را شروع کنیم؟

چگونه زنان را هات و شهوتی کنیم

چگونه زنم را بکنم

چگونه همسر خود را بهتر ارضا کنیم

چگونه همسرم را بکنم

چگونه یک زن شوهردار را عاشق خود کنیم

ارسال دیدگاه