آشنایی با انواع تاتو روی بدن

Tattoo-تاتو (5)

تاتو روی بدن امروزه بسیار پر طرفدار شده با انواع مدل های مختلف و طرح مختلف روی بدن خالکوبی می شود. خالکوبی را به وسیله دستگاه تاتو بدن انجام می دهد.

در ادامه سعی خواهیم کرد مختصر شما را با انواع خالکوبی آشنا کنیم

Tattoo-تاتو

تاتو روی دست

خالکوبی روی دست بیشترین طرفدار را دارد به همین دلیل دارای طرح های مختلف با معنی های مختلف می باشد. بیشتر افراد تمایل دارند تا طرح را روی مچ یا بازوی خود اجرا کنند. بیشتر طرح و نقش های که روی دست انجام می شود می تواند نشانه و علامت دوست داشتن یا معشوق و عاشق داشته باشد. کسی که می خواهد تاتو کار شود حتما باید دوره آموزش تاتو بدن گذرانده باشد.

علامت های مناسب برای تاتو روی دست خانم ها مانند اسمال , فنت های با معنی , نماد های خاص مانند ویرگول , فمنیسم و … می باشد . علامت ذکر شده می تواند روی بازو،ساق دست و مچ دست انجام شود

خالکوبی روی دست آقایان نیز می تواند روی بازو ها ، ساعد و مچ دست انجام شود. آقایان بیشتر تمایل دارند از نماد های حیوانان مانند گرگ،عقاب و … استفاده کنند.

Tattoo-تاتو

تاتو روی پا

تاتو روی پا در خانم ها بیشتر روی قسمت های مختلف پا مانند ساق،مچ پا،ران پا،انجام می شود. طرح های که خانم های جهت تاتو روی پا بیشتر انتخاب می کنند مانند گل ، پرندگان ، حیوانات ، ستاره ، پروانه می باشد.

آقایان نیز تمایل دارند تا در قسمت های ران ، ساق پا ، ران خالکوبی انجام دهند . طرح های که آقایان بیشتر آنها را ترجیح می دهند می توان عقاب ، شیر ، جغد ، اشکال هندسی ، شخصیت های محبوب را نام برد

Tattoo-تاتو

خالکوبی گردن

تاتو روی گردن بیشتر در بین اقشار جوان طرفدار دارد و مانند قسمت های مختلف بدن دارای طرح ها مختلفی می باشد که می توان از آنها با کمک دستگاه تاتو بدن خالکوبی کرد

خالکوبی روی سینه

تاتو روی سینه در بین آقایان طرفدار دارد و می توان طرح را روی تمام سینه و یا سمت چپ یا راست آن قرار داد. بیشترین طرح های که آقایان تمایل دارند روی سینه خالکوبی کنند مانند گرگ ، عقاب می باشد

تاتو صورت نیز می توانیم چند مورد اشاره کنیم

تاتو خط چشم

امروز کشیدن خط چشم بین خانم ها از ضروریات آرایش می باشد . شاید کشیدن خط چشم آسان باشد اما انجام روزانه آن سخت خواهد بود. با کمک میکروپیگمنتیشن خط چشم می توان برای مدتی خط چشم دائم داشت.

تاتو ابرو

روش های تاتو ابرو یا میکروپیگمنتیشن ابرو از نظر کارایی تقریبا یکی هستند اما با روش متفاوت از هم انجام می شوند. با تاتو ابرو یا هاشور ابرو می توان ابروهای زیبا و پر پشت داشت و نیازی به آرایش روزانه نخواهید داشت.

Tattoo-تاتو

تاتو کردن برای خط لب

در روش میکروپیگمنتیشن لب می توان لب ها را زیباتر ، برجسته تر و حجیم تر نشان داد. این روش برای کسانی که لب های آنها حالت طبیعی ندارد مناسب است. میکروپیگمنتیشن و تاتو لب از یک شاخه با روش های مختلفی هستند.

اسکالپ سر

اسکالپ سر نیز نوعی خالکوبی سر یا هاشور سر می باشد . این روش مناسب افرادی است که هزینه کاشت مو برای آنها زیاد است و یا کسانی که کاشت مو برایشان مناسب نیست. افرادی که تاس و رویش مو کمی دارند بهترین کاندیدای اسکالپ سر می باشد.

گذراندن دوره آموزش خالکوبی بدن و صورت به شما این امکان را خواهد داد تا یک شغل مناسب برای خود فراهم کنید. هزینه های این دوره خیلی زیاد نیست و اکثر افراد می توانند در این آموزشگاه ها شرکت کنند.

Tattoo-تاتو

آشنایی با انواع تاتو روی بدن

Tattoo-تاتو

ارسال دیدگاه