آموزش دخول آلت مرد در واژن زن با عکس و روش های رابطه جنسی تصویری

آموزش-دخول-آلت-مرد-در-واژن-زن-با-عکس-و-روش-هاي-رابطه-جنسی-تصويري

آموزش دخول آلت مرد در واژن زن با عکس و روش های رابطه جنسی تصویری

 بهترین روش های دخول در رابطه جنسی

زمانی که آلت تناسلی مرد وارد واژن یک زن می شود ، دخول نامیده می شود. در آمیزش جنسی ، آگاهی از انواع روش های دخول و بهترین پوزیشن دخول ، یکی از مهمترین مسائل زناشویی است که زوج ها در مورد آن سوال های متعدد می پرسند. این مسئله به این دلیل مهم است که اوج لذت جنسی و ارضای کامل بسته به پوزیشن های مختلف رابطه جنسی و انجام صحیح آنهاست.

اگر قبل از تماس جنسی به روش های دخول دقت و آگاهی کافی داشته باشید ، رابطه لذت بخش و موفقی را تجربه خواهید کرد.

انواع روش های دخول

افراد در هنگام آموزش بسته به حالت ها و روش های دخولی که به کار می برند ، تحریک شده و لذت می برند. تصور اشتباه اکثر زوج ها و افراد این است که مهمترین بخش رابطه جنسی ، دخول کردن است. در حالی که یک آمیزش با دخول تمام می شود و مهمترین اصل در رابطه جنسی ، داشتن آرامش و موضوع معاشقه قبل از دخول است.

بنابر این مهم است روشی برای دخول انتخاب شود که بیشترین آرامش را به همراه داشته باشد. برای آگاهی بیشتر در مورد داشتن آرامش حین رابطه جنسی ، مطلب ” معاشقه با همسر ” را مطالعه کنید.

پوزیشن های مختلف رابطه جنسی

• یکی از انواع روش های دخول حالتی است که زن روی لبه تخت می نشیند و پاها خود را از هم جدا نگه می دارد. سپس مرد در بین پاهای زن می ایستد و آمیزش را انجام می دهد. در این حالت بهتر است زن باسن خود را روی بالشت می گذارد تا بدن هر دوی آنها در یک سطح قرار گیرد. این حالت یکی از بهترین پوزیشن دخول برای شب زفاف و دختران باکره است.

• در حالتی دیگر زن به پهلو می خوابد و پشت خود را به سمت شریک جنسی می کند . مرد نیز در این حالت به پهلو خوابیده و از پشت آلت خود را وارد واژن می کند. این حالت یکی از بهترین پوزیشن دخول برای زود انزالی و تحریک کلیتوریس زن است.

• زن می تواند زانوهای خود را خم کرده و به پشت بخوابد. مرد می تواند از پهلوی راست به طوری که از زیر زانوهای زن رد شود ، دراز بکشد.

• زن می تواند به ضورت چهار دست و پا قرار گرفته و مرد از پشت آمیزش انجام دهد . یکی از مزیت های این روش تحریک نقطه جی در زن و تجربه تحریک زیاد است.

• روش پهلو به پهلو روش دیگری است که هر دوی زن و مرد ، یکی به پهلوی راست و دیگری به پهلوی چپ دراز کشیده و زن کمی بین پاهای خود را باز می کند و آمیزش انجام می شود.

• زن به پشت می خوابد و پاهای خود را از هم جدا می کند. مرد پس از فرو کردن آلت خود کاملا بین پاهای زن قرار می گیرد. این پوزیشن لب های واژن زن را تحریک می کند. این روش یکی پوزیشن های مختلف رابطه جنسی است که در ماه های نخست دوران بارداری انجام می شود.

 

• یکی از انواع روش های دخول که بین زوج ها بسیار رایج است ، حالتی است که زن به پشت می خوابد و ران خود را از هم باز می کند و سپس زانوهای خود را کمی خم می کند و مرد میان دو پای او قرار گرفته و پس از فرو کردن آلت تناسلی ، روی زن می خوابد. در این حالت دهانه واژن و کلیتوریس زن کم تحریک می شود. این حالت برای زنان حامله به خاطر وزن بدن مرد بر شکم زن مناسب نیست.

• حالتی دیگر این است که مرد به پشت می خوابد و زن روی او می نشیند و یا زانو زده و به جلو خم می شود اما در این حالت پشت زن به سوی مرد است. زن آلت تناسلی مرد را وارد مهبل خود می کند. این حالت یکی از بهترین پوزیشن دخول برای مردان چاق و زنان حامله است.

• در روش دیگر دخول ، زن به پشت می خوابد و پاها را روی شکم و سینه خود خم می کند و یا بر شانه های مرد می گذارد یا دور کمر او حلقه میزند. دخول آلت مرد در مهبل به طور کامل صورت می گیرد. در این حالت احتمال حامله شدن زن بیشتر است.

مردان می توانند هنگام آمیزش جنسی در این حالت آلت تناسلی خود را در هر رفت و برگشت کاملا از مهبل خارج کنند و دوباره فرو کنند. با این حرکت می توانند لذت جنسی خود را بیشتر احساس کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *