چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های رابطه زناشویی

چطور در رابطه جنسي دير ارضا شويم؟

دير انزالي در مردان عارضه اي است که مي‌تواند منجر به کمبود اعتماد به نفس و هم چنين سردي در روابط جنسي بشود. گه گاه اين عارضه به افسرده گي و حتي جدايي زوجين هم ختم مي شود. اغلب مردان به اين عارضه ها مبتلا هستند. در کمي بيش از نيمي از اين افراد، فرد مبتلا در نهايت ميتواند در داخل واژن شريک جنسي خود به اورگاسم برسد.

 

اين افراد طبق معمول به کمک استمناء و يا در هنگام عشق بازي به اورگاسم مي‌رسند، اما در هنگام مقاربت قادر به اينکار نيستند. بر طبق مقاله منتشر شده در مجله ارولوژي درسال 2007، اين عارضه مي‌تواند باعث بروز فشارهاي رواني، اضطراب و از دست دادن اعتماد به نفس جنسي فرد شود. همچنين ميتواند تاثير بسيار بدي بر روي روابط بين زوج ها داشته باشد به ويژه زماني که زن تمايل به باردار شدن داشته باشد.

 

تاخير در انزال يا انزال ديررس چقدر شايع است؟

اين عارضه بعد از اختلال نعوظ و زودانزالي سومين اختلال جنسي شايع در مردان است. با اين حال ميزان شيوع آن در مقابل دو مورد اول قابل مقايسه نيست. درمان تاخير در انزال دشوار است و تنها 58 درصد افراد مبتلا به اين عارضه ميتوانند بهبودي قابل توجهي به دست آوردند.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

تنها زوجهايي از روشهاي درماني نتيجه مي‌گيرند که پشتکار قوي و استقامت بالايي در مقابل مراحل درماني داشته باشند. از آنجا که ميزان شيوع اين اختلال در مقايسه با زود انزالي و اختلال نعوظ بسيار کم است، تعداد مقالات دکتري کمتري دراين مورد وجوددارد. مراقب باشيد، عده اي از مقالات و مطالبي که بر روي اينترنت قراردارند تنها هدف تجاري داشته و پايه علمي ندارند.

 

علل تاخير در انزال چه چيزهايي هستند؟

تعداد زيادي از مردان تربيت بسيار سختي داشته اند و به شدت در زندگي گذشته خود نظارت شده اند. عده اي از افراد نيز به شدت درونگرا بوده ودر نشان دادن احساسات و بروز عواطف خود مشکل دارند. يکي از علل انزال ديررس تحريکات جنسي ناکافي است. مرداني که به‌ صورت دائم در حال تحريک جنسي هستند، ممکن است سرانجام دچار انزال ديررس و يا عدم انزال شوند.

 

مرداني که هميشه يک نوع از تحريک جنسي را تجربه ميکنند «مثل خود ارضائي» ممکن است در مواجهه با يک تحريک جنسي متفاوت «رابطه زناشوئي طبيعي» نتوانند به ارضاء جنسي برسند. براي رسيدن به ارضاء جنسي بايد تحريکات جنسي از طريق سيستم عصبي به مغز منتقل و از مغز دوباره پيامهاي ثانويه به ناحيه تناسلي ارسال و سبب انزال مرد گردند. اگر اين سيستم عصبي به هر دليلي مختل شود، سبب تاخير در انزال و يا عدم انزال مي شود.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

از دهه سوم زندگي فيبرهاي عصبي که مخصوص هدايت سريع تحريکات عصبي هستند، رفته رفته کم ميشوند، علاوه ازآن با افزايش سن از حساسيت آلت تناسلي کاسته مي شود، و بدين دليل با افزايش سن، طبق معمول مرد دچار تاخير در انزال مي شود.

 

ساير عوامل در بروز تاخير در انزال عبارتند از

 

ترس از باردار کردن شريک جنسي

ترس از اين که واژن محيط غير بهداشتي و کثيفي است.

تربيت هاي ديني بسيار سخت

همجنس گرايي نهفته

 

افراد مبتلا به اين اختلال طبق معمول از خانواده سختگير و متعصب با ديد منفي نسبت به مسايل جنسي برخاسته اند و اکثزا در روابط غير جنسي با ديگران هم دچار مشکل هستند و نمي‌توانند با کسي صميمي شوند و بيشتر در مردان مبتلا به اختلال وسواسي جبري ديده مي شود. گاها وقتي انزال ميکنند ارگاسم انها لذت بخش نيست.

 

آيا تاخير در انزال همواره يک مشکل روانيست؟

در بيشتر موارد بله اما استثناء هايي نيز دارد. دارو: اختلال در انزال ممکن است به صورت ناگهاني و بعد از مصرف يک داروي خاص به ويژه دارو هاي ضد افسردگي بروز کند. دراين موارد تغيير در نوع قرص مي‌تواند مشکل را حل کند. سوء مصرف الکل و عده اي از مواد مخدر نيز ميتوانند باعث بروز اين اختلال در انزال شوند. صدمات جدي ستون فقرات نيز مي‌توانند مشکلات عمده اي را در رسيدن به اورگاسم به وجود بياورند. توضيح اين نوع از تاخير در انزال خارج از محدوده اين مقاله ميباشد.

 

چرا تاخير در انزال مي‌تواند مشکلاتي رابه وجود بياورد؟

در دوران جواني ممکن است نتوانيد مشکل خودرا تشخيص دهيد و ممکن است فکر کنيد که ساير مردان نيز بهمين شکل هستند. در نخستين روابط جنسي ممکن است به شدت مورد تحسين شريک جنسيتان قرار بگيريد که مي‌توانيد 2 يا 3 ساعت بدون انزال به فعاليت جنسي خود ادامه دهيد. اما اين قضيه در آينده ودر زندگي مشترک و به ويژه زماني که قصد بچه دار شدن داشته باشيد مي‌تواند مشکل ساز شود.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

هم مرد و هم زن ممکن است احساس درد و يا نا اميدي داشته باشند و ممکن است زن از اين که نميتواند باعث ارضاي مرد خود شود احساس رنجش و يا حتي توهين کند. گاهي اوقات مرد بعد از جدايي از شريک جنسي به فکر درمان ميوفتد. البته طبق معمول مراجعه به دکتر و درمان بيشتر به علت تمايل به بچه دار شدن انجام مي شود.

 

چه کاري ميتوان براي مردان مبتلا به دير انزالي يا انزال عقب مانده انجام داد؟

 

متاسفانه هيچ درمان سريعي وجود ندارد. همچنين در حال حاضر هيچ دارويي که باعث انزال مرد شود نيز وجود ندارد.لازمه درمان صحيح تشخيص دقيق علت انزال ديررس است. گاهي بايد علت اصلي را برطرف کرد. ولي اکثرا نياز به دارودرماني پيدا مي شود. گاها لازم است داروئي که بيمار مصرف ميکند، عوض کرد.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

گاها لازم است براي بيمار روش صحيح رابطه زناشوئي را آموزش داد. اما يکي از بهترين روش کارهايي که براي درمان اينگونه افراد ميتوان انجام داد مشاوره است. براي درمان اين عارضه بايد هردو نفر «مرد و شريک جنسي» به مشاور مراجعه کنند.

 

مشاوره

هدف از مشاوره اين است که مرد بتواند اضطراب خودرا نظارت کند تا بتواند بدون بروز مشکلي در داخل واژن شريک جنسي خود به اورگاسم برسد. بهترين و رايج ترين روش درمان، کمک به مرد براي داشتن آرامش ودر دست گرفتن مسير رابطه جنسي است. به طور کلي در آن گونه افراد رسيدن به ارگاسم از طريق خودارضايي و يا عشق بازي امکانپذير است.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

اما از طريق رابطه جنسي فرد به اورگاسم نمي‌رسد. بنابر اين درمانگر زوج ها را تشويق مي‌کند که در ابتدا مرد در بيرون از واژن به ارگاسم برسد و سپس با تمرين کردن و امتحان کردن روشهاي مختلف، در نهايت مرد بتواند در داخل واژن به ارگاسم برسد. يکي از روشهاي درماني ديگر روش ماستر و جانسون است که اين روش به شرح زير مي‌باشد:

 

ابتدا رابطه جنسي بدون محدوديت و مثل هميشه انجام مي شود، اما نوازش کردن و بوسيدن بيشتر از سابق بايد باشد. در مرحله بعد زن به حالت استمناء مرد رابه نزديکي مرحله اورگاسم ميرساند «حتي اگر اينکار مدت زمان زيادي را لازم داشته باشد.» در نهايت، کمي قبل از به اورگاسم رسيدن مرد، زن رابطه جنسي را از سر گرفته و انزال داخل واژن انجام مي شود.

 

روشهاي ديگر درماني براي اين عارضه

نکته: بازهم تاکيد مي‌کنيم، مواظب افرادي باشيد که مي‌خواهند بشما هورمون ها يا دارو هاي گرانقيمت بفروشند. با يک جست‌وجو در اينترنت مي‌توانيد ده ها داروي گياهي و غير گياهي را براي درمان اين عارضه پيدا کنيد، اما بنظر نمي‌رسد که هيچ کدام از اين دارو ها موثر باشند. ادعاهايي مبني بر يوگا درماني يا هيپنوتيزم درماني نيز وجود دارند که بازهم به لحاظ علمي تائيد نشده اند.

 

رفتار مردها بعد از ارضا شدن چگونه باشد؟

نکاتي هستند که مردان بايد بعد از انزال يا ارضا شدن و به طور کلي رابطه جنسي انجام دهند، اين موارد هم براي سلامت انها اهميت دارد و هم در رابطه با همسر. مردها بعد از انزال به به علت فعل و انفعالات شيمايي ناشي از هورمونها ، احساس خوابالودگي خواهند داشت و همين طور بي حسي ، اين احساس همراه با حالت سرخوشي ناشي از ترشح دوپامين ميباشد، بنا براين آقايان ترجيح مي دهند بعد از رابطه بخوابند.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

اما چرخهو فرآيند جنسي زنان به گونه ايست که يکي از مراحل رابطه جنسي در انها به رفتار شما با وي بعد از ارگاسم مرتبط است ، زنان بعد از ارگاسم يا به طور کلي رابطه جنسي تمايل دارند مورد توجه قرار بگيرند و يا حتي در آغوش همسرشان باشند ، حال فرض کنيد دراين شرايط آقا بجاي توجه به خانم ، پشت خودرا کرده و به خواب برود دراين صورت مرحله نهايي فرآيند جنسي براي همسر وي انجام نشده است.

 

در هنگام ارضا شدن نفس را حبس نکنيد

بيشتر آقايا ن عادت دارند در لحظه اي که ارگاسم ميشوند نفس خودرا حبس کرده و به درستي تنفس نميکنند. بنابر اين بجاي حبس کردن نفس، بايد دم و بازدم خودرا تنظيم کرده و نفس عميق بکشيد. اينکار نه تنها لذت شما را بيشتر ميکند، بلکه بشما کمک ميکند که هشياري خودرا نيز حفظ کنيد، حداقل براي مدت زمان کوتاهي. اين روال باعث ميشود تا بعد از انزال کمتر احساس خواب کنيد

 

بعد از رابطه جنسي بلافاصله نخوابيد

اگر شما به عنوان يک مرد بلافاصله بعد از رابطه جنسي و ارضا شدن بخواب برويد ، تمامي لذتي که به همسرتان در فرآيند جنسي داده ايد رابه يک‌باره از بين خواهيد برد ، زنان بعد از رابطه زناشويي نيز نياز به نوازش شدن،توجه و آغوش همسرشان دارند که اگر چنين نشود احساس ميکنند تنها ابزاري براي لذت جنسي همسرشان بوده اند ، بنا براين لاطم است بعد از ارضا شدن ، همسرتان را در آغوش گرفته و با وي صحبت کنيد.

 

بعد از ارضا شدن بلافاصله بستر را رها نکنيد

سريعا سراغ فعاليتهاي ديگر نرويد و اجازه دهيد ريتم بدن شما به حالت نرمال بازگردد

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

مني به‌ صورت کامل بايد دفع شود

بعد از ارضا شدن، با رفتن به دستشويي و فشردن آلت از انتها به سمت سر الت مايع انزالي را به طور کامل دفع کنيد ، ممکن است ادرار شما دراين شرايط منقطع باشد ، اين توصيه به زنان نيز ميشود

 

بعد از ارضا شدن آب نخوريد

آشاميدن آب پس از نزديکي جنسي به جهت گرم شدن بدن و اعضا موجب ضعف و کاهش حرارت غريزي ميشود، همچنين بدليل گرم شدن اعضاء بدن آب به سرعت به اعضاء رسيده و بدن سرد مي شود

 

بعد از رابطه زناشويي بيشتر از قبل دو نفره شويد

اگر همسرتان جزء آن دسته از خانم هاي پرحرارت است که در برقراري رابطه جنسي فعال عمل مي‌کند، شکي وجود نخواهد داشت که او نيز به اندازه شما خسته ميشود. بنابر اين ميتوانيد چيزي شبيه اين به او بگوييد: “چرا براي بدست آوردن انرژي يک چرت نزنيم؛ بعد مي تونيم باهم دوش بگيريم، شام رو آماده کنيم و دوباره اين کارو تکرار کنيم.” و فراموش نکنيد که دست هايتان رابه دور او حلقه بزنيد تا متوجه شود که او شما رابه اين روز در آورده.

 

چرا رابطه جنسي بايد طولاني باشد؟

لذت جنسي يک لذت بسيار تاثيرگذار و مفرح است نبايد کوتاه ودر حد رفع نياز باشد. در واقع طولاني و مسرت بخش بودن نزديکي از نشانه هاي رضايت جنسي است. متنوع کردن فعاليتهاي جنسي موجب طولاني تر شدن رابطه خواهد شد. در تعداد زيادي از اوقات ممکن است حوصله ي يک رابطه جنسي طولاني را نداشته باشيد اما بعد از نوازشها و تحريکات اوليه اين حوصله و ميل جنسي هم ايجاد خواهد شد.

 

چگونه مدت زمان رابطه جنسي را افزايش دهيم؟

گاهي هر چه زمان تحريک و نوازشهاي مثلاً الکي بيشتر باشد، رابطه ي بهتري شکل خواهد گرفت پس براي شروع رابطه جنسي عجله نداشته باشيد. اما اگر آدم کم حوصله اي باشيد و همسر شما بداند که صبر شما کم است يا تندخويي و رفتاري عصبي داريد به طول مدت رابطه جنسي اميد نداشته باشيد. در واقع لازم است، طوري با گشاده رويي و علاقه تمايلتان را نشان دهيد تا همسرتان هم با خيال آسان همه ي ي خواسته هايش در حين رابطه جنسي را مطرح کند.

 

بايد بتوانيد بخشهاي مختلف و متنوعي از بازي و نوازش و ارتباط جنسي رابا هم تجربه کنيد. وقتي حوصله مي‌کنيد ودر فرصت مناسب باهم يک رابطه ي جنسي زمان بر را تجربه مي‌کنيد به خوبي از لذتهاي هم آغوشي لبريز و به بهترين شکل ارضا خواهيد شد. اين ارضاي کافي و کامل، هم اخلاق تان رابه لحاظ فيزيولوژيستي بهتر مي‌کند و هم مهر و محبت تان را نسبت به هم افزايش مي‌دهد.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

براي طول دادن يک رابطه جنسي اول بايد فرصت و محل مناسب وجود داشته باشد. مثلاً لازم است که از خواب رفتن بچه ها مطمئن باشيد. در مرحله ي بعد لازم است که آرامش داشته باشيد و رفتارهايتان با عجله و اضطراب نباشد تا همسرتان هم مضطرب نشده و آميزش تان دستپاچه و نصفه و نيمه تمام نشود. در شروع رابطه جنسي طوري وانمود کنيد که قصد داريد با همسرتان به اصطلاح ور برويد.

 

مخصوصا اگر همسرتان تمايل نشان نميدهد يا فکر مي‌کنيد، مخالف است اين روش خوبي است. طوري وانمود کنيد که اصلا قصد رابطه جنسي نداريد. شما هم فرصت بيشتري براي تحريک کردن خواهيد داشت. گاهي هر چه زمان تحريک و نوازش هاي جنسي بيشتر باشد، رابطه ي بهتري شکل خواهد گرفت پس براي شروع عجله نداشته باشيد. اگر مرد هستيد و با همسرتان عشق بازي ميکنيد از دير ارضا شدن او خسته نشويد.

 

بلکه اين زمان را حتي با شيطنت هاي خودتان طولاني تر کنيد. کم کم طول زمان شما را هم وسوسه ي بيشتري خواهد کرد و براي لذت بردن هر چه بيشتر آماده ميکند. وقتي حوصله مي‌کنيد ودر فرصت مناسب باهم يک رابطه جنسي زمان بر را تجربه ميکنيد به خوبي از لذت هاي هم آغوشي لبريز و به بهترين شکل ارضا خواهيد شد. وقتي تحريک و تمايل جنسي در هردو طرف بالا گرفت، رابطه رابه سمت فرود و انتها نبريد.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

بلکه سعي کنيد، بازيهاي مختلف و مهيجي را وارد رابطه کنيد. ارتباط بدني و نوازش قسمتهاي مختلف … هر کدام ميتواند چند دقيقه زمان رابه خود اختصاص دهد. و همه ي ي اين ها بايد قبل از ارضا شدن هردو طرف صورت بگيريد. هنگام رابطه جنسي وقتي يکي از همسران ارضا شد، ديگر ادامه ي بازي کار سخت و ناراحت کننده اي خواهد بود پس ضرورت دارد، ارضاء هردو طرف به طول بيفتد.

 

يعني زود ارضائي و زود انزالي با رعايت هاي لازم براي هيچ کدام از طرفين اتفاق نيفتد. زمان که طولاني شود و تحريک ها موثر واقع شوند، هر اقدامي از لذت مضاعف و بيش از حد توقع برخوردار خواهد شد. پس زود ميدان را خالي نکنيد و حوصله داشته باشيد تا اين اتفاق براي شما هم بيفتد. بنابر اين به کميت رابطه ي جنسي توجه داشته باشيد و سعي کنيد هر از گاهي يک رابطه ي جنسي مفصل با تمام اجزا و بخشهاي متنوع آنرا تجربه کنيد.

 

چکار کنم زنم ارضا بشه؟

آنچه اکثر آقايان تصور ميکنند در آن مهارت دارند و به خوبي ميتواند انجام دهند کم کم به دغدغه اي جدي مبدل ميشود که در مقاله ذيل به آن خواهيم پرداخت.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

بخش اول : اگر قبل از ازدواج از آندسته از افرادي بوده ايد که به تماشاي فيلم پورنو ميپرداخته ايد ، هر انچه دراين فيلمها ديده ايد را فراموش کنيد چرا که همسر شما بازيگر فيلم پورنو نميباشد و نبايد با وي چنيني رفتاري داشته باشيد. فرآيند رابطه جنسي از آغاز تا پايان در زنان:

 

1» گام نخست : احساس آرامش

لازمه تحريک جنسي خانمها احساسات و عواطف انها ميباشد حس آرامش در زنان بايد از ساعتها قبل در آن ها وجود داشته باشد تا بتوانند به خوبي به مرحله برانگيختگي برسند شايد 24 ساعت تا 48 ساعت قبل از رابطه اين حس در انها بايد شکل گرفته باشد ،اين مطلب از سايت تنظيم خانواده مي‌باشد مرداني که هميشه به عواطف همسرخود توجه ميکنند مسلما هميشه همسري آماده براي رابطه جنسي خواهند داشت.

 

2» محل برقراري رابطه

اگر قصد تجربه يک رابطه جنسي عميق را داريد محل برقراري رابطه براي زنان اهميت دارد ، مرتب بودن محيط بر تمرکز بهتر موثر است ، نورکم و يک موسيقي بي کلام آرام حتماً بر کيفيت رواني رابطه تاثيرگذار است.

 

3» دما

گرم بودن محل برقراري رابطه و گرم بودن اندامهاي بدن زنان در تحريک و ارگاسم آن ها موثر است ، گرم بودن پاها خصوصا در ارگاسم و تحريک پذيري موثر است افرادي که دست و پاي انها « کف پاها » سرد ميباشد ديرتر تحريک و يا ارگاسم ميشوند

 

4» پيشنوازي و معاشقه

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

براي مردان شايد اصل مطلب در رابطه جنسي تنها دخول محسوب شود اين در حاليست که در زنان پيشنوازي و معاشقه از اصول مهم حتي در برخي افراد مهمتر از دخول مي باشداين مطلب از سايت تنظيم خانواده مي‌باشد يک مرد بايد تمامي نقاط بدن همسر خودرا درمعاشقه دخيل کند ، نوازش موها ، لمس صورت ، لمس کامل بدن ، حرفهاي درگوشي « لازم است در رابطه جنسي با همسر خود صحبت کنيد حرفهاي محبت آميز ».

 

5» انجام مرحله دخول

به آرامي نه با يک روش تکراري نه دريک حالت نه فقط خوابيده چنيد روش مختلف براي نزديکي وجوددارد ، دخول بايد با وقفه همراه باشد ودر وقفه ها مجددا به معاشقه بپردازيد مجددا دخول را ادامه دهيد

 

6» ممکن است همسر شما از دخول به ارگاسم نرسند

نگران آن باشيد که همسرتان از طريق دخول ارگاسم را تجربه نمي کند، اصلا غير طبيعي نيست ، اکثر خانمها از ناحيه کليتوريس ارگاسم را تجربه ميکنند نه از طريق دخول

 

7» خانمها مقدم هستند

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

همسرتان رابه ارگاسم نزديک کنيد سپس به ارضاي خود متمرکز شويد از آنجاييک ه به طور طبيعي مردان زودتر از زنان ميتوانند ارضاء شوند توصيه ميشود ابتدا زن به مرحه ارگاسم نزديک سپس مرد براي ارضا شدن از روش دخول عميق استفاده کند تا مدت زمان ارضاي هردو نزديک به هم يا هم زمان صورت گيرد

 

8» بخشي از ارضاي زنان مربوط به بعد از رابطه جنسي است

بعد از ارگاسم پشتتان را نکنيد و بخوابيد ، قدرداني بوسه ودر آغوش گرفتن همسر ميل و خواسته وي را در دفعات بعدي چندين برابر ميکند.

 

ارضاء شدن همزمان زن و مرد

خيلي مواقع زوج‌ها سعي مي‌كنند طوري عشق‌بازي‌شان را پيش برند كه ارگاسم‌ و يا ارضاء شدن شان هم زمان باهم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، اين نوع زمابندي مي‌تواند به سلامت رابطه جنسي آسيب بزند و از رضايت‌بخشي آن بكاهد. دراين حالت، زن هميشه دلواپس اين خواهد بود كه كي به ارگاسم مي‌رسد؟ مطمئن باشيد توجه به اين مسئله خيلي آشفته‌اش خواهد كرد.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

او نياز دارد، بدون هيچ بازداري يا كنترلي، آزادانه به رابطه جنسي بپردازد تا ارگاسم به سراغش آيد. وقت ارگاسم براي او همان زماني است كه رخ مي‌دهد. پس، مرد مي‌تواند بعد از او فوراً ارگاسم داشته باشد يا حتي نحوه‌ي بهتر آن اين است كه مي‌تواند كمي صبر كند. به اين نكته‌ي مهم نيز توجه داشته باشيد: رسيدن هم‌زمان مرد و زن به ارگاسم هردو را چنان جذب لذت شديد خود مي‌كند كه شراكت و توجه به عواطف ديگري برايشان به ناگاه از دست مي‌رود.

 

خاصه‌ي اصيل عشق، يعني انس و الفت، در ميانشان ناپديد مي‌شود. لحظه‌اي زن سرشار از توجه كامل به احساسات مرد است؛ و لحظه‌ي ديگر، هيچ برجا نمانده. مرد هم، فرقي ندارد، آن زمان كه ارگاسم را تجربه مي‌كند لذت زن را از خاطر مي‌برد. او، كه تا پيش از رسيدن به ارگاسم، همه ي‌ي حواسش متوجه‌ي لذت رو به افزايش زن بوده، آناً چنان مي‌گسلد و دل مشغول لذت بردن خود مي‌شود كه جايي برا احساس لذت زن و توجه به عشقش باقي نمي‌ماند.

 

ارگاسم داشتن هم زمان مرد و زن مي‌تواند باعث رضايت‌بخشي كمتري شود

 

اگر مرد مسئوليت كنترل خود رابه عهده بگيرد،‌اين امكان براي زن به وجود مي‌آيد كه از كنترل خارج شود و به پيش رود. از اين راه، ‌مرد توجه‌اش رابه زن حفظ كرده و مي‌توان از لذت بردن او به طور كامل لذت ببرد. سپس، زن اين امكان رامي‌يابد كه با توجه‌ي كامل به مرد ارگاسم دهد و از احساس لذت او برخوردار شود. دراين صورت،‌ مثل اين است كه هر دوي آن‌ها بجاي يك ارگاسم دو ارگاسم را تجربه كنند؛ ابتدا هردو ارگاسم زن را و بعد هردو ارگاسم مرد را.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

اما، اين كه ‌مرد بخواهد لذت كامل خودرا مقدم بر زن تجربه كند،‌چه اشكالي دارد؟ ‌او با اين روش زن را از شكل‌گيري آرام خواهشش دور مي‌كند و چنانچه علي‌رغم آن، زن بتواند به ارگاسم برسد، مرد به خاطر فقدان برانگيختگي كامل در شرايطي نيست كه قادر باشد ارگاسم وي را به خوبي احساس كند. پيروي از دستورالعمل‌هاي كلي رابطه جنسي دوقطبي به زن فرصت آنرا مي‌دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن را داشته باشد.

 

حال،‌ اگر اين خواهشش حاصل نشد، چون مرد وقت خودرا بدون توقع يا ايجاد زحمت برايش صرف كرده، ‌زن احساس رضايت كافي خواهد كرد. پيروي از دستورالعمل‌هاي كلي رابطه جنسي دو قطبي به زن فرصت آنرا مي‌دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن راداشته باشد.

 

فوايد اضافي رابطه جنسي دوقطبي

از فوايد رابطه جنسي دو قطبي احساس محق بودن زن براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن است. وقتي مرد در زمان خود لذتش را برد و نوبت به زن رسيد،‌ طبيعت زن به زن مي‌گويد حالا نوبت توست. بدون اين احساس حق داشتن، براي بعضي از زنان رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن بسيار دشوار است. بسياري از زنان بخشش رابه راحتي انجام مي‌دهند؛ ولي وقتي نوبت دريافت كردن مي‌رسد، برايشان همه ي‌چيز خيلي سخت مي‌شود.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

زن به هنگام رابطه جنسي ممكن است چنان نگران يا در فكر نيازهاي شريك جنسي‌اش باشد كه بخود اجازه ندهد به نيازهاي خودش نيز توجه كند. چنين گرايشي مي‌تواند كاملاً ناخودآگاه باشد. يك بار حين شرح اين نكته در يكي از سمينارهايم، زني كه معلوم بود شديداً به هيجان آمده تقريباً فرياد زد: «اوه، باور كردني نيست! دليش بايد همين باشد.» هركسي مي‌توانست بفهمد او دچار درك آني و شگفتي‌آوري شده است.

 

سخنراني را قطع كردم و موضوع را از او پرسيدم. ماجرا را چنين برايمان شرح داد

 

همين هم اکنون فهميدم چرا فقط يك بار در زندگي‌ام ارگاسم داشته‌ام. زني چهل و دو ساله‌ام و سالها از زندگي مشتركم مي‌گذرد، ولي فقط يك بار آن هم طي تجربه‌اي خاص به ارگاسم رسيدم. حدود شش سال ازآن موقع مي‌‌گذرد. هميشه فكر مي‌كردم دليلش چه بوده، ‌ولي به نتيجه‌اي نمي‌رسيدم تا امروز. راستش را بخواهيد حدود شش سال پيش در يكي از روزها وقتي همسرم خواهان رابطه جنسي شد، ‌من شرايط روحي مساعدي نداشتم.

 

فكر مي‌كردم در رابطه‌مان به اندازه‌ي كافي ايثار كرده‌‌ام،‌ اما اثري از هيچ تجربه‌ي باشكوهي نمي‌ديدم. بالاخره، پس از اصرار زياد همسرم رابطه را پذيرفتم؛‌ منتها تصميم گرفتم فقط دريافت كننده باشم و از نوازشش لذت ببرم. برايم همه ي كاري كرد؛ ‌و من برخلاف هميشه، هيچ كاري برايش نكردم. با خودم گفتم اين بار مال من است. واقعاً‌ نيز لحظات خوشي را گذارندم. حالا مي‌فهمم چرا دراين رابطه ارضا شدم و ارگاسم داشتم.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

در آن مورد خاص، توجه‌ام به او معطوف نبود. براي اولين بار به خودم توجه كردم و همين هم موثر واقع شد. جالب اين كه هيچ كاري براي لذت بخشيدن به شريك جنسي‌ام انجام ندادم، ولي او هم راضي و خشنود بود. همانگونه كه مثال بالا نشان مي‌دهد،‌وقتي زن بتواند كاملاً‌ دريافت كننده باشد،‌ مي‌تواند واقعاً ‌از رابطه جنسي لذت ببرد. رابطه جنسي دو قطبي راهي براي زن مي‌گشايد تا زماني براي پذيرش و زماني براي دريافت داشته باشد.

 

پس ازآن كه آشكارا لذت مي‌بخشد، اين حق را براي خويش مي‌بيند كه به قطب لذت بردن تغيير مكان دهد. با درك دو جانبه‌ي رابطه جنسي دو قطبي و علامت دادن واضح مبني بر اين كه مرحله‌ي دوم آغاز شده،‌ زن در آرامش كامل‌تري مي‌آسايد و از شكل‌گيري تدريجي كاميابي جنسي‌اش لذت مي‌برد.

 

وقتي مرد خودرا كنترل مي‌كند

مرد آگاهانه خودرا كنترل مي‌كند تا قبل از زن به مرحله ارضا شدن و ارگاسم نرسد. اين يعني فرصت خوبي براي زن تا لذت بيشتري از رابطه جنسي ببرد. مرد با پذيرش مسئوليت، زن را از دلواپسي نجات مي‌دهد و به او اين احساس را مي‌بخشد كه فرصت دارد و نيازي نيست براي ارگاسم داشتن و ارضا شدن قبل از مرد عجله كند.

 

خوب، هرچه اطمينان زن به مرد بيشتر باشد و مطمئن‌تر باشد كه مرد قبل از او به اوج لذت نمي‌رسد با آرامش بيشتري مي‌آسايد و خود رابه دستان وي مي‌سپارد. اين خوب است. توجه داريد كه مزيت ديگري براي رابطه جنسي دو قطبي است. مرحله‌ي اول شروع مي‌شود. مرد بدون ارگاسم لذت خودرا مي‌برد. بعد، مرحله‌ي دوم فرا مي‌رسد. زن مي‌داند بقيه‌ي وقت به او تعلق دارد و مرد مي‌خواهد او بهره‌مند شود. پس، با خيال آسان خودرا رها مي‌كند.

 

هرچه زن مطمئن‌تر باشد مرد قرار نيست قبل از او ارضا شود، آسان‌تر مي‌آسايد و رهاتر خواهد بود.

 

البته احساسات مسير يكنواختي را طي نمي‌كنند. گاه مرد نياز شديدي احساس مي‌كند كه قبل از زن ارگاسم داشته باشد. در چنين مواقعي، نبايد بگذارد آتشش بيشتر تحريك شود. عمل درست خلاصي از تحريك و آرام گرفتن است. آرام گرفتن در دو مرحله انجام مي‌‌گيرد: ابتدا بايد قبل ازآن كه دير شود با كنار كشيدن، مانع تحريك بيشتر خود شود. سپس بايد شروع به افزايش برانگيختگي زن كند. تحريك زن و رشد لذت او به مرد فرصت مي‌دهد كنترلش را بازيابد.

چطور در رابطه جنسی دیر ارضا شویم؟ آموزش های کامل رابطه زناشویی

اتفاق ديگري كه گاه در طي رابطه جنسي مي‌افتد، خواست زن براي ارگاسم قبل از مقاربت است. اين خواسته روند زير را مي‌طلبد: مرد در مرحله‌ي اول تحريك مي‌شود؛ سپس زن رابه ارگاسم مي‌رساند؛ آنگاه به مقاربت مي‌پردازد و مرد نيز ارگاسم را تجربه مي‌كند. دخول بعد از رسيدن زن به ارگاسم، موجب پذيرفته شدن عالي مرد مي‌شود.

 

چطور در رابطه جنسي دير ارضا شويم؟ آموزش هاي کامل رابطه زناشويي

ارسال دیدگاه