اهمیت استفاده از وسایل کمک جنسی در رابطه زناشویی

sexualaids-marital-relations-22

استفاده از وسایل کمک جنسی در رابطه زناشویی

در رابطه زناشویی خیلی از موارد را باید رعایت نمود که به مرور زمان مشکلی پیش نیاید. اما چه مشکلی؟ هیچ با خود فکر کرده اید که آیا در رابطه زناشویی میتواند مشکلی بوجود بیاید ؟ آیا به رفتار های منطقی و لذت بخش فکر کرده اید ؟ و خیلی از سوالات دیگر که میتواند در ذهن شما شکل بگیرد. در ادامه با نمونه هایی از وسایل کمک جنسی آشنا میشویم .

• دستگاه وکیوم
یکی از وسایلی که میتواند در رابطه جنسی شما نقش خوبی را بازی کند دستگاه وکیوم است. این وسیله با افزایش گردش خون در عضو تناسلی آقا باعث حجم گرفتن موقت شده و همچنین برای آن دسته از افرادی که مشکل نعوظ دارند بسیار موثر میباشد که بتوانند رابطه جنسی برقرار کنند.

 

نکته ای که در مورد این وسیله وجود دارد این است که با زمان گذاشتن و استفاده کردن مثلا ده دقیقه قبل از رابطه جنسی، با پمپاژ کردن خون درون عضو تناسلی آقا، باعث باز شدن بافت اسفنجی و در نتیجه حجم گرفتن آلت تناسلی میشود که باعث رضایت طرفین میگردد .

 

همچنین اگر خانم خود را به حالت نگه داشتن ادرار تحت فشار قرار دهد ، باعث جمع شدن واژن میشود و لذت بیشتری میشود.

• لباس فانتزی
دیگر وسیله یا به نوعی لباسی که بسیار تحریک کننده و موثر میباشد لباس فانتزی بوده که با توجه به نوع این لباس باعث نعوظ بهتر آقا و تحریک طرفین میگردد . این نوع لباس ها را بیشتر با مدل های آن میشناسید که همان کاستوم پرستاری ، کاستوم خلبانی و … . برای بهتر درک شدن موضوع ارجاع میدهیم به کلیپی که چند مدت پیش در فضای مجازی منتشر شده بود و عبارت «« جمله امشب میخوام پرستارت باشم »»  را باب کرد.

 

در اهمیت ایجاد تغییر در رابطه زناشویی باید بگوییم هر چه بتوانیم از یکنواختی خارج کنیم تاثیر بیشتری در زندگی ما میگزارد.

•    روغن کندش
شاید از خودتان میپرسید این روغن چیست ؟ تقریبا هیچ مرد و زنی از شریک جنسی خود که ابرو نداشته باشد خوشش نمیاید، حال چاره کار چیست ؟ میتوان به جد گفت که روغن کندش بهترین روغن برای افزایش رشد مو هست و خواص بسیار زیادی دارد که کاربرد های متفاوتی دارند . اصلی ترین کاربرد این روغن برای افزایش رشد، تقویت و پر پشت شدن مژه، ابرو، و  مو هست. از دیگر خواص گیاه کندش میتوان به درمان سینوزیت، تقویت کننده بینایی، عطسه آور قوی، درمان کننده بیهوشی ناشی از صرع اشاره نمود .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *